Szczegóły aktualności

4F na nowo w lubińskiej CUPRUM ARENA

Znana marka odzieży i akcesoriów sportowych 4F zmieniła lokalizację i powiększyła przestrzeń swojego sklepu zlokalizowanego w lubińskiej galerii handlowej CUPRUM ARENA. Teraz jej klienci mają do dyspozycji 210 m2 wypełnionych najlepszym asortymentem sportowym.

Polacy są rekordzistami w kategorii czasu spędzanego przed telewizorem. Statystyczny Polak na tę rozrywkę przeznacza ponad cztery godziny w czasie doby, podczas gdy w Niemczech jest to 3,5 h, a w Finlandii 2,5 h. Widać jednak także, że coraz więcej Polaków wstaje z kanap i zamienia swoje zainteresowanie sportem z biernego na czynne. Moda na uprawianie sportu i trend na bieganie coraz szerzej rozpowszechnia się w Polsce. Widok biegających osób stał się już normą.

To oczywiście przekłada się na zainteresowanie odzieżą i akcesoriami sportowymi. – Takiego zainteresowania aktywnością fizyczną w Polsce nie było. Sport staje się dla wielu osób istotnym elementem stylu życia – mówi Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. inwestycji i rozwoju marki 4F.

Polacy nie tylko częściej uprawiają sport, ale robią to również bardziej profesjonalnie. Już nie zakładają starych i znoszonych trampek i idą biegać, ale wybierają akcesoria sportowe dedykowane konkretnym dyscyplinom i własnym celom sportowym. – W odpowiedzi na coraz większe wymagania naszych klientów, zdecydowaliśmy się na powiększenie naszego sklepu w Galerii CUPRUM i poszerzenie naszej oferty. Widzimy, że lubinianie są coraz bardziej aktywni i postanowiliśmy dotrzymać im kroku – powiedziała Małgorzata Gabryś z 4F.

Klienci nie będą mieli problemu ze znalezieniem nowego sklepu tej sportowej marki. Znajduje się on prawie w tym samym miejscu co poprzednio, na poziomie drugim. Za to dużej zmianie uległo wnętrze sklepu. Oprócz większej przestrzeni i poszerzenia asortymentu, klientów zachwyci także nowa wizualizacja lokalu, który jest teraz jaśniejszy i bardziej doświetlony, co przekłada się na świetne warunki ekspozycji. A dzięki większej powierzchni udało się również podnieść komfort robienia zakupów i mierzenia ubrań. Nowy obiekt został wykreowany zgodnie z najnowszymi trendami projektowania sklepów sportowych w Polsce.

Działania marki z uznaniem przyjęli klienci. – Niezaprzeczalnie widać rosnące obroty i co najważniejsze: zadowolenie klientów i pracowników – powiedziała Małgorzata Gabryś.


 

4F, to jedna z wiodących polskich marek, oferująca wysokiej klasy odzież i akcesoria sportowe. Znakiem rozpoznawczym produktów jest połączenie jakości, technologii i modnego wzornictwa. Oferta 4F doskonale wpisuje się w potrzeby osób, które uprawiają sporty okazjonalnie i amatorsko, jak również profesjonalistów oraz sportowców sięgających po medale.

 

CUPRUM ARENA

Wielofunkcyjne centrum handlowo-rozrywkowe Cuprum Arena jest pierwszym obiektem handlowym o takiej wielkości nie tylko w Lubinie, ale w całym regionie Zagłębia Miedziowego. Na ponad 34 000 m kw. powierzchni handlowej znajduje się 130 sklepów i punktów usługowych. Unikalny kształt koła oraz wykończenie centrum wyróżniają obiekt również na międzynarodowym rynku centrów handlowych. Nowoczesna architektura w pełni wpisuje się w najnowsze światowe trendy, a materiały, których użyto do wykończenia Cuprum Arena, to najwyższej jakości granit, szkło, stal, drewno, a także płyty z aluminium w kolorze miedzi symbolizujące znaczenie tego surowca dla regionu i rozwoju nowoczesnego przemysłu.