Szczegóły aktualności

Cuprum Arena wzmacnia ofertę modową

Oferta galerii handlowej Cuprum Arena w Lubinie wzbogaciła się o dwie polskie marki odzieżowe – Vistulę i Wólczankę. To poszerza portfolio marek skierowanych do mężczyzn.

– Jest nam niezmiernie miło, że dwie tak znane i cenione marki zdecydowały się otworzyć salony w naszym centrum handlowym. To dowód, że Cuprum Arena jest wysoko ceniona, a obecni najemcy są bardzo zadowoleni z osiąganych w Galerii wyników sprzedażowych – mówi Karol Semik, manager ds. komercjalizacji lubińskiej galerii, która należy do spółki MGC Inwest.

Zobacz również: New Balance dołącza do grona najemców Cuprum Arena

Oba salony mieszczą się na poziomie pierwszym Cuprum Arena. Salon Vistuli ma ponad 135 mkw. W swojej ofercie ma wysokiej klasy garnitury, ale także szeroką gamę marynarek, spodnie, luksusowe płaszcze i szeroką gamę wysokiej jakości dodatków.

Salon Wólczanki ma 28 mkw. W swojej kolekcji oferuje męskie i damskie koszule, zarówno klasyczne wzory, jak i modele zaprojektowane w oparciu o najnowsze światowe trendy.

Zobacz również: Wyjątkowe miejsce na mapie galerii handlowych

Wielofunkcyjne centrum handlowo-rozrywkowe Cuprum Arena jest pierwszym obiektem handlowym o takiej wielkości nie tylko w Lubinie, ale w całym regionie Zagłębia Miedziowego. Na ponad 34 tys. mkw. powierzchni handlowej znajduje się 130 sklepów i punktów usługowych. Unikalny kształt koła oraz wykończenie centrum wyróżniają obiekt również na międzynarodowym rynku centrów handlowych.

źródło: retailnet.pl