Nowi najemcy

Sizeer Już otwarte

Sizeer

Zmieniliśmy się dla Ciebie.

Na naszych półkach nie znajdziesz ściemy. To streetwear najlepszego sortu. Starannie wyselekcjonowane produkty prymusów w kulturze sneakerowej: Nike, adidas Originals, Reebok, Converse, Vans, Puma, New Balance, ASICS, Lacoste. Ikony, słynne kolaboracje, buty na wyłączność. Plus trochę klasyki – oryginalny żółty Premium 6 od Timberland i inne modele amerykańskiego brandu, uwielbiane przez trendsetterów ze świata street.

CCC Już otwarte

CCC

Zmieniliśmy się dla Ciebie.

CCC S.A. jest największą detaliczną spółką obuwniczą w Europie Środkowej i największym producentem obuwia w Europie.

Obecnie sprzedaż prowadzona jest w 17 krajach.
Sieć sprzedaży CCC stanowią salony własne w Polsce, Czechach, Węgrzech, Niemczech, Słowacji, Austrii, Chorwacji, Słowenii, Rosji,  Bułgarii i Serbii oraz salony franczyzowe w Rumunii, Łotwie, Litwie, Estonii, Ukrainie i Kazachstanie.

Bytom Już otwarte

Bytom

Zmieniliśmy się dla Ciebie, Poziom 1

Salon Bytom to bardzo chętnie odwiedzana przez klientów Cuprum Arena marka. Już niebawem firmę czeka zmiana powierzchni, dzięki której salon zyska ponad 40 m2 dodatkowej powierzchni oraz odświeżony design.

Bytom to marka dla mężczyzny stylowego i klasycznego, który niezależnie od wieku poszukuje ubrań od bardzo formalnych i konserwatywnych, po mniej zobowiązujące. Kolekcja firmy odnajduje doskonałą harmonię współczesnych trendów w modzie i najlepszych tradycji krawieckich. Tworzy nieszablonową kompozycję wyrafinowanej klasyki i solidnego casualu oraz stanowi gwarancję dobrego wyglądu - bez względu na wiek, sylwetkę i zmieniające się tendencje. Główne cechy odzieży Bytom to ponadczasowy, klasyczny styl - indywidualny i zdecydowany, skrojony według potrzeb. W pełnej stylistycznie kolekcji mody męskiej poza klasycznymi garniturami znaleźć można m.in.: stylowe płaszcze, wyrafinowane koszule, solidne buty, ciekawe dodatki i akcesoria.

Lidl Wkrótce otwarcie

Lidl

Wkrótce Otwarcie.

Jesteśmy grupą, odnoszących sukcesy sieci sklepów spożywczych, która poprzez dynamiczną ekspansję wpływa na wzrost gospodarczy nie tyko w Europie, ale także poza jej granicami. Naszym głównym założeniem, a tym samym kluczem do sukcesu są proste i jasno sprecyzowane zasady, na których opieramy całą działalność. Zaoferowanie klientom artykułów codziennej potrzeby o najwyższej jakości po korzystnej cenie to nasz główny cel i wyzwanie.

Początki działalności Lidl sięgają lat 30-tych, kiedy to w Szwabii zostało założone przedsiębiorstwo Lebensmittel-Sortimentsgroßhandlung. Obecnie Lidl zajmuje miejsce w pierwszej dziesiątce największych sklepów spożywczych w Europie. Jako międzynarodowa grupa przedsiębiorstw posiadamy niezależne spółki za granicą prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy

W latach 70-tych Lidl otworzył pierwsze sklepy w okolicach Ludwigshafen; lata 80-te charakteryzowały się ekspansją na terenie Niemiec. Natomiast od początku lat 90-tych rozpoczęto ekspansję międzynarodową. Lidl posiada obecnie sklepy w niemal wszystkich krajach Europy. W ten sposób Lidl posiada największą sieć dyskontowych sklepów spożywczych w całej Europie, pozostawiając w tyle innych konkurentów. Również w przyszłości Lidl odegra znaczącą rolę w pozyskiwaniu nowych rynków, oferując przy tym swoim klientom zawsze najlepszą jakość po najniższej cenie!

 

Apart Wkrótce otwarcie

Apart

Zmieniamy się dla Ciebie.


Piękno jest wartością niewymierną, jednak da się zmierzyć efekty, które osiąga się dzięki zdolności jego tworzenia. Liczby mówią jasno: Apart jest niekwestionowanym liderem branży jubilerskiej pod względem wyników finansowych (wysokość obrotów, zysk netto), liczby salonów (blisko 200), liczby pracowników (ok. 2000 osób), oferowanego asortymentu oraz siły i prestiżu marki. Dokonania firmy Apart zostały wielokrotnie dostrzeżone i nagrodzone przez kapituły prestiżowych konkursów (zobacz).

Jednak to, co nas najbardziej cieszy, to zadowolenie naszych klientów. Wyniki ogólnopolskiego badania konsumentów TNS OBOP potwierdziły jednoznacznie, że Apart jest najbardziej znaną i cenioną marką jubilerską w kraju, dystansującą znacznie konkurencję na rynku. Wyroby Apart są najlepiej postrzegane i najwyżej oceniane wśród firm jubilerskich we wszystkich kategoriach. To właśnie Apart jest najsilniej kojarzony z nowoczesnością i postrzegany jako firma, której biżuteria odpowiada najnowszym trendom. Jest też uważany za najlepszego eksperta w dziedzinie diamentów i zegarków. Marka Apart kojarzona jest z prestiżem i ekskluzywnością.

Początki firmy sięgają roku 1977, kiedy to Adam Rączyński założył warsztat jubilerski. W roku 1983 do Adama Rączyńskiego dołączył jego brat, Piotr. Wtedy też powstała nazwa APART – z połączenia pierwszych liter imion właścicieli: Adama i Piotra Rączyńskich z oznaczającym w wielu językach sztukę słowem art.

 

Guess Wkrótce otwarcie

Guess

Wkrótce Otwarcie.

Historia firmy i marki Guess zaczęła się całkiem zwyczajnie. Bracia Marciano (George, Armand, Maurice i najmłodszy Paul) wychowali się na południu Francji w Marsylii. Prowadzili tam rodzinną sieć sklepów MGA - od pierwszych liter imion najstarszych braci. Handel na francuskim lazurowym wybrzeżu był wtedy zajęciem typowo sezonowym. Latem 1977r, podczas kolejnego zastoju w sprzedaży, we czwórkę wybrali się z Francji na wakacje do USA. Mieli tam spędzić dwa tygodnie - zostali dwa miesiące. Byli pod takim urokiem Los Angeles i Kaliforni, że starsi bracia Marciano zamieszkali w USA. Dwaj najmłodsi wrócili do Francji, by dalej zajmować się firmą.

Pasibus Wkrótce otwarcie

Pasibus

W STACJI obowiązuje luźna atmosfera nawiązująca do naszych ulicznych korzeni. W karcie poza guru naszej kuchni znajdziesz kilka nie burgerowych pozycji oraz rozbudowaną ofertę alkoholową. Tutaj na pewno nie będziesz się nudził, a co więcej masz szansę spotkać ludzi, z którymi jadłeś na jednym krawężniku!

By o la la Wkrótce otwarcie

By o la la

Wkrótce Otwarcie.

By o la la to polska marka odzieżowa zainspirowana potrzebami nowoczesnych i aktywnych kobiet, które świadomie dbają o swój wygląd. Firma charakteryzuje się prostotą formy, dbałością o szczegóły i wysoką jakością materiałów.

By o la la to marka dość niezwykła, nie jest bowiem typową marką sieciową. Kolekcje nie są wprowadzane i pokazywane światu z wyprzedzeniem. Co tydzień do asortymentu włączane są nowe produkty, dzięki temu odwiedzając salon za każdym razem możemy spodziewać się, że znajdziemy dla siebie coś nowego i odpowiedniego. Drugą charakterystyczną cechą jest ilość produktów, które trafiają do sklepów marki. By o la la produkuje nie więcej niż 100 sztuk danego modelu, dzięki temu możemy  być pewni, że nasza stylizacja będzie jedyna w swoim rodzaju.

TIME TREND Wkrótce otwarcie

TIME TREND

Zmieniamy się dla Ciebie

Czy zegarek jest dla Ciebie czymś wyjątkowym, a nie tylko urządzeniem do mierzenia czasu? Lubisz, gdy zegarek pasuje do Twojego stroju, wyraża Twoją osobowość i budzi podziw? Jeżeli tak, to świetnie trafiłeś!