Flower Crush
Flower Crush – kwiecista odsłona marki MOHITO
Wiosenny sezon w MOHITO to wyjątkowo romantyczna odsłona dwóch linii specjalnych. Propozycje
projektantów na ten sezon to długie, ultra kobiece sukienki, zwiewne bluzki
i bogato zdobione koszule. Idealnym uzupełnieniem wiosennej garderoby będą wyraziste kolory,
piękne nadruki na tkaninach i kolorowe hafty. Ubrania i dodatki z lookbooka
Flower Crush są już dostępne w wybranych salonach MOHITO oraz w sklepie online
www.MOHITO.com.
Wiosną wszystko rozkwita, także kobiecość! Paleta kolorystyczna opiera się na kremowym różu,
odcieniach marsali i pastelowym błękicie. Filarem kolekcji są uwielbiane przez Klientki sukienki, w tym
sezonie króluje długość maxi oraz do połowy łydki. Nie mogło zabraknąć eleganckich zdobień - drobne
koronki dodały wyjątkowego charakteru tunikom, a lśniące aplikacje pokryły tiulowe spódnice.
Prócz eleganckich propozycji na przyjęcia w sesji Flower Crush można znaleźć bardziej casualowe
modele. Jeansowy płaszcz z haftami, spodnie typu boyfriend i oversizowe marynarki w kilku wersjach
kolorystycznych sprawdzą się w ciągu dnia. Na szczególną uwagę zasługują dodatki. Sandały
z miękkiego weluru w kolorze wina i minimalistyczne torebki, które będą idealnym uzupełnieniem
wieczorowej stylizacji. Po raz kolejny powraca bomberka z haftem na plecach – tym razem
w pudrowym kolorze. Bazą do sesji są ubrania i dodatki z dwóch linii MOHITO: Gold Label
i Celebration.
#MohitoFlowerCrush
SESJA ZDJĘCIOWA:
Fotograf: Marcin Hryniewicz
Modelki: Paulina Łachnik/Model Plus, Karolina Pytlos/Gaga Models
Makijaż: Anna Stykała
Włosy: Gor Duryan/D’vision
Stylizacja: Daria Biedrzycka
Marketing Manager: Robert Machałek/MOHITO
https://www.facebook.com/mohito.fashion
http://instagram.com/mohitofashion