Sephora
Sephora Zdrowie, Uroda

SEPHORA LUBI POMAGAĆ

Już po raz drugi w tym roku Sephora wspiera lokalną fundację! Cały dochód ze sprzedaży lampki nocnej w kształcie uroczej sówki, którą znajdziesz w ofercie świątecznej SEPHORA, wesprze nowy program Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką – FUN. TECH. FUTURE.

SEPHORA COLLECTION, "Lampka - Sowa”, kosztuje 49 zł i jest dostępna we wszystkich perfumeriach Sephora do wyczerpania zapsów.

Czym jest FUN. TECH. FUTURE.? To ogólnopolski projekt fundacji Olgi Kozierowskiej - program edukacyjno-zawodowy z elementami job shadowingu i mentoringu skierowany do utalentowanych dziewcząt z domów dziecka i ubogich rodzin, które potrzebują motywacji, konkretnej wiedzy oraz wsparcia w wejściu na rynek pracy. Główne elementy projektu to: warsztaty, dedykowane kursy, płatne staże oraz mentoring dla najzdolniejszych uczestników. Więcej informacji o programie FUN. TECH. FUTURE na https://sukcestoja.pl/ftf/

– Dziewczęta opuszczające domy dziecka i rozpoczynające dorosłość są bardzo słabo przygotowane do wchodzenia na rynek pracy. Różne raporty i badania pokazują̨, że brakuje im podstawowej wiedzy, która mogłaby im pomóc w napisaniu CV, znalezieniu pracy lub założeniu własnej działalności. Chcemy przeciwdziałać wykluczeniu i dać im realną szansę na zmianę. Problem dotyczy rocznie ok. 3 tys. dziewcząt – zarówno tych, które decydują się opuścić́ dom dziecka, jak i tych, które po ukończeniu 18 lat pozostają w placówce, by kontynuować naukę – mówi Olga Kozierowska, współzałożycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

– Okres przedświąteczny i świąteczny sprzyja wspieraniu innych i pomaganiu. Mamy nadzieję, że nasza lampka będzie cieszyła się zainteresowaniem klientów, którzy dzięki niej poczują magię świąt i wraz z nami wesprą realizację projektu FUN. TECH. FUTURE. – mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska. – Sephora w Polsce oraz na świecie, dodaje kobietom wiary we własne możliwości. Inspirujemy, uczymy, podpowiadamy jak m.in. poprzez pracę nad własnym wizerunkiem, wejść na rynek pracy. Pomagamy też przekazując swoje biznesowe know how na przykład poprzez wsparcie kobiecych start-upów kosmetycznych, dzięki projektowi Sephora Stands Accelerate. Współpraca z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką silnie wpisuje się w naszą globalna wizję działań CSR – dodaje.