Solar
Solar Moda

Sezon jesień-zima 20/21

IMPRESJE

W sesji wizerunkowej w sezonie jesień/zima 2020/2021 postawiliśmy na minimalizm i prostotę scenografii. Stylizacje zostały przedstawione na tłach, których kolory odwzorowują odcienie jesiennego słońca. Poranki bywają chłodne i świetliste. Zgodnie z upływem godzin nadchodzą pełne ciepła, złote momenty. Z kolei wieczorami zachody słońca mienią się najgłębszymi odcieniami czerwieni i różu. Cienie, współgrające z przezroczystościami i powłóczystymi tkaninami, nadają dodatkowej aury tajemnicy i eteryczności, podkreślając kobiecość fasonów.

Moda w sesji odgrywa najważniejszą rolę – dosłownie i w przenośni. Kolekcja obfituje w teatralne akcenty, pełen ekspresji dramatyzm przy jednoczesnej zabawie formą. Przeskalowane fasony z zarysowanymi liniami ramion, drapowania, mocno zaakcentowane talie i klasyczne printy w nowatorskiej odsłonie to elementy wychodzące na pierwszym plan w kolekcji.

„W modzie ważne są impresja, pierwsze wrażenie, ale także budowanie kontekstów. Zabawa formą, nadanie kolekcji lekkości, a przede wszystkim podkreślenie jej pozytywnego charakteru przyświecało nam podczas tworzenia kampanii wizerunkowej na nadchodzący jesienno-zimowy sezon” – mówi Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.

Łukasz Pukowiec zrealizował sesję wizerunkową dla marki Solar w sezonie jesień/zima 2018/2019. Fotograf, który od lat związany jest z Londynem, współpracował z takimi magazynami, jak Vogue, GQ czy Dazed&Confused. Autorem zdjęć backstage jest Mateusz Grzelak. Młody fotograf w niesztampowy sposób przedstawił sylwetki z sesji za pomocą zdjęć analogowych i polaroidów.

Przed obiektywami Pukowca i Grzelaka stanęła Maria Marecka. Modelka młodego pokolenia pozowała dla wielu polskich marek odzieżowych i biżuteryjnych, a także magazynów mody – zarówno w kraju, jak i za granicą. Występowała w sesjach okładowych dla Elle Polska, Twój STYL, Harper’s Baazar Japan, Vogue Italia czy Vogue UK. Marecka uczestniczyła w pokazach w trakcie Fashion Weeks, m.in. dla marek Etro czy Ermanno Scervino.

Fotograf: Łukasz Pukowiec 
Fotograf 2nd unit: Mateusz Grzelak
Modelka: Maria Marecka @ModelPLUS
Stylistka: Maja Naskręcka
Asystentka stylistki: Marta Zaczyńska
Włosy i makijaż: Aneta Kostrzewa @I Like Photo
Video: Marcin Morawicki @Hart Warsaw
Produkcja: Warsaw Creatives

 

NOWE RETRO

Kolekcja Solar w sezonie jesień/zima 20/21 to odważne przełożenie stylistyki retro na współczesne trendy. Projektantki zestawiły nowatorskie konstrukcje i fasony nawiązujące do estetyki lat 80. – na zasadzie dopełnienia, a nie kontrastów. Znane desenie zyskały nowe oblicze. Krata, pepita czy pasy zaskakują różnorodnością i świeżymi kompozycjami, w tym kolorystycznymi. Amarant łączy się z turkusem, pastelowy róż z fioletem i bordo, szarości z kamelem. Króluje ponadczasowe zestawienie czerni i bieli. Przeskalowane wzory współgrają z ich mikro wersjami, a ciemne tkaniny w kwiatowe printy z błękitnym żakardem o satynowym połysku. Strukturalne dzianiny i materiały o technicznym charakterze marka prezentuje obok przezroczystości i plumeti. Enigmatyczna czerń zyskała subtelny błysk i detale, które decydują o charakterze najprostszego modelu. Blasku nadaje biżuteria ozdobiona kryształkami.

 

IMPRESJE

W sesji wizerunkowej w sezonie jesień/zima 2020/2021 postawiliśmy na minimalizm i prostotę scenografii. Stylizacje zostały przedstawione na tłach, których kolory odwzorowują odcienie jesiennego słońca. Poranki bywają chłodne i świetliste. Zgodnie z upływem godzin nadchodzą pełne ciepła, złote momenty. Z kolei wieczorami zachody słońca mienią się najgłębszymi odcieniami czerwieni i różu. Cienie, współgrające z przezroczystościami i powłóczystymi tkaninami, nadają dodatkowej aury tajemnicy i eteryczności, podkreślając kobiecość fasonów.

Moda w sesji odgrywa najważniejszą rolę – dosłownie i w przenośni. Kolekcja obfituje w teatralne akcenty, pełen ekspresji dramatyzm przy jednoczesnej zabawie formą. Przeskalowane fasony z zarysowanymi liniami ramion, drapowania, mocno zaakcentowane talie i klasyczne printy w nowatorskiej odsłonie to elementy wychodzące na pierwszym plan w kolekcji.

„W modzie ważne są impresja, pierwsze wrażenie, ale także budowanie kontekstów. Zabawa formą, nadanie kolekcji lekkości, a przede wszystkim podkreślenie jej pozytywnego charakteru przyświecało nam podczas tworzenia kampanii wizerunkowej na nadchodzący jesienno-zimowy sezon” – mówi Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.

Łukasz Pukowiec zrealizował sesję wizerunkową dla marki Solar w sezonie jesień/zima 2018/2019. Fotograf, który od lat związany jest z Londynem, współpracował z takimi magazynami, jak Vogue, GQ czy Dazed&Confused. Autorem zdjęć backstage jest Mateusz Grzelak. Młody fotograf w niesztampowy sposób przedstawił sylwetki z sesji za pomocą zdjęć analogowych i polaroidów.

Przed obiektywami Pukowca i Grzelaka stanęła Maria Marecka. Modelka młodego pokolenia pozowała dla wielu polskich marek odzieżowych i biżuteryjnych, a także magazynów mody – zarówno w kraju, jak i za granicą. Występowała w sesjach okładowych dla Elle Polska, Twój STYL, Harper’s Baazar Japan, Vogue Italia czy Vogue UK. Marecka uczestniczyła w pokazach w trakcie Fashion Weeks, m.in. dla marek Etro czy Ermanno Scervino.

Fotograf: Łukasz Pukowiec 
Fotograf 2nd unit: Mateusz Grzelak
Modelka: Maria Marecka @ModelPLUS
Stylistka: Maja Naskręcka
Asystentka stylistki: Marta Zaczyńska
Włosy i makijaż: Aneta Kostrzewa @I Like Photo
Video: Marcin Morawicki @Hart Warsaw
Produkcja: Warsaw Creatives