Solar
Solar Moda

Sezon jesień/zima 2019

TRZY DEKADY TRADYCJI

Polska marka Solar świętuje 30-lecie na rynku

 

Kobiece ubrania i akcesoria sygnowane logo Solar to kilkadziesiąt lat historii mody na polskim i europejskim rynku. Początki sięgają 1989 roku – to wtedy trzech współwłaścicieli przekuło inspiracje modą i podróżami w stworzenie nowej na rynku marki dla kobiet. Do dziś projektanci Solar przeplatają charakterystyczne wątki inspirowane dalekimi wyprawami z obowiązującymi trendami. Wszystkie projekty tworzone są w poznańskiej siedzibie firmy, a modowa opowieść Solar jest nieustannie pisana na nowo dzięki Klientkom marki, już od 30 lat.

Kulminacja obchodów przypada na jesień, a jej głównym punktem będzie prezentacja jubileuszowej kolekcji z autorskim, kwiatowym printem, zaprojektowanym specjalnie z okazji 30. urodzin. Kwiaty są motywem, który jest obecny w kolekcjach Solar od zawsze. Kontrastowe motywy florystyczne na czarnym tle są odsłoną szczególnie lubianą przez Klientki marki. W princie jubileuszowym pojawiają się gatunki jesienno-zimowe, takie jak irysy, dalie, klematis czy krzew śnieguliczki, a rysunki kwiatów są inspirowane botanicznymi rycinami. Kolorystyka wzoru – fiolet, koralowa
czerwień i szmaragd – nawiązuje do trendów, ale jest też spójna z całą kolekcją jesień/zima 2019. Solar kwitnie przez cały rok!

 

Jubileusz marki to dowód na to, że w lokalnej firmie może rodzić się moda na międzynarodowym poziomie. Kojarzone z Solar wzory, perfekcyjne kroje i wyraziste kolory doceniają kolejne pokolenia – pierwsze klientki marki dziś pojawiają się w salonach marki z dorosłymi córkami, które z kolei przyprowadzają swoje przyjaciółki. Tym sposobem ubrania subtelnie łączą pokolenia i kobiety, które kochają modę.

 

 

TRZY STYLOWE DEKADY

 

Tegoroczny sezon jesienno-zimowy w Solar zapowiada się bardzo wyjątkowo. Swoją najnowszą kampanią marka kontynuuje świętowanie 30-tych urodzin, a podkreśleniem jubileuszu jest zachwycająca sesja, której tło stanowi poznańska siedziba firmy. Ta

celebracja to wyrazisty punkt na osi czasu polskiej mody.

 

Kobiece ubrania i akcesoria sygnowane Solar to 30 lat modowej historii na polskim i europejskim rynku. Początki sięgają 1989 roku, kiedy inspiracje modą i podróżami przekuto w stworzenie nowej marki dla kobiet. W tym roku Solar obchodzi trzy dekady działalności, a symboliczne świętowanie zaznaczono wyjątkową kolekcją z dominującym printem, zaprojektowanym specjalnie z okazji 30. urodzin.

W bardzo ważnym dla nas sezonie postawiliśmy na motywy od lat kojarzone z Solar. W jubileuszowej kolekcji dominują wyraziste, klasyczne barwy: czerń, głęboki fiolet i szmaragd, wzbogacone nadrukami z motywem roślinnym. Ta minikolekcja to nasz symboliczny prezent dla klientek, którym chcielibyśmy podziękować, za wspólne lata. Bardzo cenimy sobie fakt, że ubrania Solar wybierają kolejne pokolenia kobiet – mówi Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A

Jubileuszową odsłonę marki prezentuje zjawiskowa Ophelie Guillermand. Francuska modelka, którą reprezentuje aż 8 agencji w Europie i w Ameryce, pojawiała się na wybiegach takich marek, jak Calvin Klein, Chanel, Dior, Balmain, Versace i Prada. Eteryczna Ophelie pozowała przed obiektywami największych fotografów świata mody: Stevena Meisela, Petera Lindbergha, Patricka Demarcheliera i Paolo Roversiego. Na swoim koncie modelka ma też okładki słynnych magazynów modowych: „Vogue”, „Numero” i „Harpers's Bazaar”. Ophelie Guillermand znalazła się również na prestiżowej liście Top 50 tworzonej przez wpływowy portal Models.com. W swoim portfolio ma kampanie dla domów mody Emporio Armani, Tommy Hilfiger i Chanel. Sesja dla Solar to jej pierwsza współpraca
z polską marką.

 

W odsłonie Solar na sezon F/W 19/20 Ophelie Guillermand sfotografował Maciek Kobielski. Polski fotograf mieszkający od lat w Nowym Jorku słynie z sensualnych i magnetycznych portretów artystów i przedstawicieli świata mody, m.in. Anji Rubik, Amber Valetty i Alexandra Wanga. Kobielski robił zdjęcia do WSJ. Magazine i „Viva! Moda”, a także kampanie dla Pinko, Uniqlo, Marca Jacobsa, Diora, Yves Saint Laurent i Givenchy. Do tego wspaniałego grona dołączył Solar ze specjalną kolekcją, którą artysta uwiecznił w nietypowej scenerii. Tłem dla jesienno-zimowej kampanii wizerunkowej jest wnętrze poznańskiej siedziby marki, pokazane w intrygujący i nieoczywisty sposób, charakterystyczny dla Kobielskiego. To przestrzenie biurowe i pracownia, czyli kreatywne centrum, w którym od lat ścierają się twórcze idee, kształtują się strategie i tworzone są kolekcje ubrań dla kobiet. Wybór autentycznej, codziennej scenografii to subtelny symbol tradycji Solar, która sięga już 30 lat.
Z okazji urodzin marki powstał także jubileuszowy logotyp, który będzie pojawiał się w layoutach reklamowych. Ten sezon to zapowiedź niesamowitej jesiennej celebracji!

 


SOLAR F/W 19/20

Fotograf: Maciek Kobielski
Modelka: Ophelie Guillermand

Stylistka: Karla Gruszecka

Włosy: Michał Bielecki

Makijaż: Sylwia Rakowska

Produkcja: Warsaw Creatives

 

Kontakt dla prasy: Anna Karpińska, anna.karpinska@solar.com.pl