Cuprum Arena: centrum handlowe z potencjałem
Większe obroty sprzedaży, utrzymanie poziomu odwiedzalności, kalendarz pełen wydarzeń specjalnych oraz coraz dłuższa lista najemców – tak można podsumować miniony rok w galerii handlowej Cuprum Arena w Lubinie.
Miniony rok w lubińskiej galerii handlowej Cuprum Arena upłynął pod znakiem ciągłego poszerzania oferty handlowej. Klienci centrum otrzymali dostęp do najbardziej prestiżowych marek z różnych branż, a także możliwość wzięcia udziału w wielu wydarzeniach specjalnych przygotowanych przez Cuprum Arenę.
Większe obroty w Cuprum Arena
Potencjał komercyjny lubińskiego centrum stale rośnie, dzięki czemu, jak podkreśla zarząd, Cuprum Arena utrzymuje pozycję lidera w sektorze handlowo-rozrywkowym Zagłębia Miedziowego.
– Rok 2015 przyniósł zwiększenie obrotów o 7 proc. w stosunku do roku ubiegłego. To także, wciąż utrzymujący się, stuprocentowy poziom komercjalizacji, co oznacza, że całe 34 tys. mkw. powierzchni handlowej w Galerii Cuprum Arena jest wynajęte – mówi Artur Chudy, dyrektor zarządzający Cuprum Arena.
W minionym roku do grona dotychczasowych najemców dołączyły lubiane marki odzieżowe, jak np. Vistula i Wólczanka, Sinsay, Simple, Betty Barclay czy Femestage Ewa Minge, marki sportowe, jak Adidas, Reebok i New Balance, salony oferujące biżuterię: Pandora i Julita, a także bieliznę, jak Marylin. W Cuprum Arenie został otwarty również salon wyposażenie wnętrz English Home, a także pierwsza, nie tylko w galerii, ale w całym Lubinie drogeria Hebe.
– Oferta najemców, które jest stale zwiększana, nigdy nie jest wynikiem przypadku, ale realną odpowiedzią na potrzeby klientów – tłumaczy Karol Semik, menadżer ds. komercjalizacji.
Szersza oferta handlowa
– Tak było również w minionym roku. Zbadaliśmy preferencje naszych gości i kierując się wynikami, poszerzyliśmy ofertę handlową o marki, które spełniają ich oczekiwania. Przedłużyliśmy także umowy z takimi markami jak McDonald’s, Play, Pretty Girl i dokonaliśmy rebrandingu oraz powiększenia salonu 4F – dodaje Karol Semik.
Galeria koncentruje się nie tylko na rekomercjalizacji oferty handlowej – Cuprum Arena cieszy się sympatią klientów także z uwagi na szeroką ofertę wydarzeń specjalnych, jakie oferuje przez cały rok.
– Organizowanie oryginalnych eventów to dla nas niezwykle istotny aspekt. Dzięki nim nasi klienci chętnie odwiedzają galerię, ponieważ mamy im do zaoferowania coś więcej niż tylko zakupy – mówi Ewa Sieńko menadżer ds. marketingu.
Wielofunkcyjne centrum handlowo-rozrywkowe Cuprum Arena jest pierwszym obiektem handlowym na taką skalę, nie tylko w Lubinie, ale w całym regionie Zagłębia Miedziowego. Intencją inwestora – spółki Prestiż MGC Inwest Sp. z o.o – było stworzenie unikalnego obiektu wielofunkcyjnego, który zapewni mieszkańcom regionu jak najszerszy zakres usług i wybór towaru. Na ponad 34 tys. mkw. powierzchni handlowej znajduje się 130 sklepów i punktów usługowych. Ważną część projektu stanowi również część publiczna wokół centrum, na którą składają się tereny zielone, ławki, a także amfiteatr, który jest jego integralną częścią.
źródło: retailnet.pl