Szczegóły aktualności

Cuprum Arena najlepszym przyjacielem kobiet i nie tylko

Aż o jedną trzecią więcej niż przed rokiem klientów odwiedziło sklepy z biżuterią w Cuprum Arena. „Diamenty to najlepsi przyjaciele kobiet” – śpiewała Marilyn Monroe... Zwyżkowy trend dotyczy wszystkich działów w lubińskiej galerii, choć te, których klientami są głównie panie, szczególnie się wybijają.

Pierwsze cztery miesiące 2011 roku przyniosły najemcom lubińskiego centrum wzrost klientów, a co za tym idzie – również wzrost obrotów. Pierwszy kwartał zakończył się plusowym bilansem, kwiecień też sprawił, że większa liczba klientów zawitała do Cuprum Arena. Najlepsze rezultaty zanotowały branże kobiece. Salony z biżuterią od stycznia do kwietnia odwiedziło o 34% więcej osób niż w analogicznym okresie 2010 r. Moda damska cieszyła się o 23% większym zainteresowaniem niż przed dwunastoma miesiącami, a branża „zdrowie i uroda” - o 22%. W innych segmentach rynku również wzrosty: moda ogólna – 16%, obuwie – 12%, a żywność – 8% na plusie. Ciągły wzrost liczby klientów świadczy o tym, że oferta Cuprum Arena jest niezwykle atrakcyjna. Przeczy to opublikowanemu w maju 2011 r. raportowi Polskiej Rady Centrów Handlowych, z którego wynika, że sytuacja takich centrów się pogorszyła. Ekonomiści podkreślają, że spadki lub zahamowania wzrostu obrotów są obserwowane w starszych obiektach handlowych, wypieranych przez nowoczesne galerie handlowe. A taką właśnie jest Cuprum Arena.


Klienci odwiedzają i pieniądze zostawiają
Wzrost odwiedzalności przekłada się na wpływy najemców. - Sklep Reserved w Galerii Cuprum Arena zaobserwował wzrost sprzedaży ze wzrostem frekwencji – mówią pracownicy sklepu Reserwed. O coraz większej popularności Galerii Cuprum Arena i swojej marki mówią też przedstawicielki salonu Apart. Biżuteria lepiej się sprzedaje niż przed rokiem.

Butik Caterina – marka stworzona dla kobiet nastawionych na szyk i elegancję – która oferuje swe towary klientkom Cuprum Arena od końca sierpnia ubiegłego roku, stopniowo też zdobywa rzeszę wiernych odbiorców.
- Nasz butik skierowany jest do wybranej grupy klientek. Te panie, które u nas robiły zakupy, odwiedzają nas ponownie - mówi Anna Zaborowska-Łebek, właścicielka butiku Caterina w Cuprum Arena, jednego z ponad dwudziestu salonów tej warszawskiej marki. - Cieszy nas fakt, że klienci docenili markę Caterina, a tym samym częściej odwiedzają Galerię Cuprum Arena.

Powody do świętowania
Statystyki za cztery pierwsze miesiące 2011 r. to wspaniały prezent, jaki Galeria Cuprum Arena sprawiła samej sobie na drugie urodziny. Były one obchodzone hucznie - jako główną gwiazdę  klienci centrum handlowego mogli oglądać występ gigantów polskiego rocka, grupy Budka Suflera, a także koncert reggae w wykonaniu grupy Naman i niezwykle popularnego ostatnio Roberta M. Najemcy podczas urodzinowego weekendu przygotowali dla klientów liczne promocje, obniżki i rabaty. Odwiedzający galerię brali też udział w losowaniu bardzo atrakcyjnych nagród, m.in. notebooków, zestawów kina domowego, aparatów fotograficznych i wielu, wielu innych.

- Przyzwyczailiśmy już naszych klientów do wyjątkowych widowisk, dlatego druga rocznica Cuprum Arena na wiele tygodni przed cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem - mówi Ewa Sienko, manager ds. marketingu galerii Cuprum Arena. Impreza urodzinowa miała miejsce w maju, w tych dniach do galerii przyszło zdecydowanie więcej osób w porównaniu ze standardowymi dniami wolnymi. Tylko w dniu koncertu Budki Suflera centrum odwiedziło blisko 46 tys. klientów. Spodziewać się więc można kolejnych rekordowych statystyk w lubińskim centrum handlowym.

Zwyżkowe trendy odwiedzalności Galerii Cuprum Arena obserwowane są od początku istnienia  obiektu handlowego. Od maja 2009 roku zanotowano tu ponad 3,4 mln klientów, rok później liczba ta wzrosła do 5,4 mln osób. Rok 2011 będzie rekordowy, według symulacji wynikającej z wyników 1 kwartału centrum odwiedzi 6,2 miliona osób.