Szczegóły aktualności

Elite Model Look 2014 - Czy w Lubinie znajda Top Modelki?

31 maja Elite Model Look, najbardziej prestiżowy na świecie konkurs dla modelek będzie szukał dziewczyn, które ruszą na podbój światowych wybiegów mody.

Eliminacje w Lubinie odbędą się 31 maja w Cuprum Arena w godzinach 11:00-19:00. Każda z przybyłych dziewczyn będzie miała szansę zaprezentowania się przed skautami Elite Model Look oraz agencją Model Plus.

Dziewczyny pomiędzy 14 a 22 rokiem życia będą miały szansę udziału w tym największym modelingowym przedsięwzięciu. 

Wyłonione finalistki wezmą udział w zgrupowaniu Elite Model School, szkole modelingu przygotowującej do zawodu modelki, a następnie w finałowej Gali. Zwyciężczyni polskiej edycji zmierzy się z konkurentkami z 70 krajów w światowym finale Elite Model Look 2014.

O godz. 16.00 odbędą się warsztaty z Iwoną Radwan-Sado, stylistką Elite Model Look Polska, „Moda przemija, styl pozostaje” - Coco Chanel. Tematem spotkania będzie poszukiwanie własnego stylu, poprawienie swojego wizerunku i auto-prezentacji.

- Dobry i właściwy wygląd jest bardzo często kluczem do sukcesu w życiu prywatnym i bardzo istotnym w życiu zawodowym- dress code. Każdy człowiek powinien chociaż raz spotkać się ze stylistą w celu usystematyzowania siebie i swojej szafy - mówi Iwona Radwan-Sado, stylistka ELite Model Look.

Castingowi w Lubinie będzie towarzyszyła strefa beauty, a w niej stanowiska marki Sephora, Inglot oraz Douglas. Z bezpłatnych usług makijażu będzie mogła skorzystać każda chętna klientka Galerii.

Aby wziąć udział w castingu należy:

  • być kobietą
  • mieć od 14 do 22 lat (w przypadku nieletnich kandydatek należy przynieść zgodę opiekuna na ich udział w konkursie)
  • mieć przynajmniej 172 cm wzrostu

Dodatkowo sugerujemy, aby:

  • założyć ubranie podkreślające figurę (np. obcisły top, leginsy)
  • zrobić bardzo delikatny makijaż lub nie malować się w ogóle
  • przynieść gumkę do spięcia włosów, a w przypadku posiadania grzywki, także spinkę.

Do konkursu można się również zgłosić poprzez formularz online znajdujący się zarówno na www.elitemodellook.pl (zakładka weź udział) oraz na fanpagu Facebook.

Więcej informacji o konkursie oraz harmonogram castingów na stronie www.elitemodellook.pl

***

Elite Model Look to największy i najbardziej prestiżowy konkurs modelek na świecie, którego pierwsza edycja miała miejsce ponad 30 lat temu. Co roku swoich sił w konkursie próbuje ponad 350 tys. kandydatek z 800 miast, w 70 krajach na 5 kontynentach.

Wyjątkowość Elite Model Look polega na stworzeniu dziewczynom, marzącym o karierze modelki, specjalnej okazji wejścia do świata mody, realizacji marzeń i kreowania własnej kariery.

Linda Evangelista, Cindy Crawford, Stephanie Seymour, Gisele Bunchen, Constance Jablonsky, Sigrid Agren czy Cara Delvigne to tylko niektóre nazwiska, którym konkurs Elite Model Look pomógł w osiągnięciu pozycji międzynarodowych top modelek.

Konkurs w Polsce organizowany jest po raz dwunasty i doceniany jest przez największych profesjonalistów z branży. Od 2003 roku wyłania modelki, które dziś pracują dla agencji Elite na całym świecie.

Więcej informacji:

Joanna Bednarek

Biuro Prasowe Elite Model Look Poland

biuro.prasowe@elitemodellook.com.pl

kom: +48 533 544 506

PARTNERZY KONKURSU

Rowenta to marka słynąca z wysokiej jakości sprzętu AGD.

Jej linia produktów do pielęgnacji włosów i ciała- Rowenta for Elite Model Look, kierowana jest głównie do młodych, dynamicznych kobiet oraz dziewcząt, dla których uroda i wygląd mają ogromne znaczenie.

Jako marka silnie związana z urodą, rozpoczęła międzynarodową współpracę z agencją modelek Elite. Konkurs Elite Model Look doskonale wpisuje się w strategię i filozofię marki Rowenta, dlatego też po raz kolejny została strategicznym partnerem oraz sponsorem polskiej edycji konkursu.

Złote Wyprzedaże to największy klub zakupowy w Polsce oferujący ubrania i dodatki najlepszych światowych marek oraz znanych projektantów w promocyjnych cenach – nawet do 80% taniej w stosunku do pierwotnej ceny. Sprzedaż odbywa się w ramach kilkudniowych wyprzedaży, o których zarejestrowani użytkownicy są informowani za pomocą newslettera. Serwis powstał w 2010 roku i posiada obecnie ponad 3 miliony zarejestrowanych użytkowników.