Szczegóły aktualności

Miliony w galerii

Tuż przed świętami lubińska galeria przeżyła istne oblężenie. Jednak - jak się okazuje - zainteresowanie Cuprum Areną utrzymuje się przez cały rok. - Rok 2013 to odwiedzalność na poziomie 6 mln zł oraz zwiększenie obrotów o 10 procent w stosunku do roku ubiegłego. To także permanentny stuprocentowy poziom komercjalizacji, co oznacza, że 34 tys. m2 dostępnej powierzchni handlowej jest wynajęte - informuje Ewa Sieńko, manager ds. marketingu Galerii Cuprum Arena.

- Frekwencyjnym sukcesem okazał się koncert zespołu Weekend, podczas którego naszą galerię odwiedziło 37 tys. osób. Do grona spektakularnych eventów z pewnością można zaliczyć również wizytę ekipy serialu "Rodzinka.pl". Na spotkanie z artystami przyszło ponad 27 tys. osób, a my otrzymaliśmy kilkadziesiąt e-maili z podziękowaniami za organizację wydarzenia - dodaje Ewa Sieńko.

Koniec roku to czas podsumowań oraz analiz. Galeria Cuprum Arena zamyka dwunastomiesięczny okres ze wzrostem obrotów oraz listą najemców powiększoną o kilka marek.

- Mijający rok to także szeroki wachlarz wydarzeń kulturalno-rozrywkowych, a jego finisz jest okazją do przyszłorocznych zapowiedzi. Planujemy powiększenie już funkcjonujących salonów, m.in. marek Badura, Triumph i CCC. Będzie się działo jeszcze więcej, jeszcze częściej i na jeszcze większą skalę. Dołożymy wszelkich starań, by utrzymać pozycję lidera w sektorze handlowo-rozrywkowym Zagłębia Miedziowego - zapowiada.

W tym roku do grona dotychczasowych najemców dołączyły marki premium, ulokowane na poziomie pierwszym: Mexx, Tommy Hilfiger oraz Gino Rossi. Pojawiły się dodatkowo nowe brandy: Ziaja, dyskont odzieżowy Szachownica, Zabawki Modele, Itaka oraz Pepco.

To nie koniec zmian powierzchniowych. Operator telefoniczny Play, zmieniając lokal, powiększył metraż z 35m2 do 75m2. Nową odsłonę zyskał również Leopardi, dostępny dla klientów od końca listopada. W kolejce do powiększenia swojej powierzchni handlowej stoją już kolejne marki funkcjonujące w Galerii Cuprum Arena. W 2014 roku będą to obuwnicze brandy Badura i CCC oraz salon bielizny Triumph.

Mijające dwanaście miesięcy obfitowało także w eventy. Klienci Galerii Cuprum Arena mieli okazję do spotkań z gwiazdami, znanymi ze szklanych ekranów: ekipą serialu "Rodzinka.pl" oraz aktorami "Rancza". Na żywo usłyszeć można było m.in. zespół Weekend, Zbigniewa Wodeckiego, Libera i Natalię Szroeder, a także grupy Ira i Jamal oraz Anię Wyszkoni.

Lubińskie centrum zadbało dodatkowo o edukacyjno-rozrywkowe ekspozycje. Klienci Cuprum Arena mogli zobaczyć debiutującą w Polsce "Wystawę magii i iluzji", październikową "Poczuj czar PRL-u", "Tajemnice Podwodnego Świata" czy też "Podróż w krainę dźwięku". Na wszystkich fanów motoryzacji czekało natomiast motoshow z udziałem utytułowanego kierowcy rajdowego, Tomasza Kuchara oraz Akademii Bezpiecznej Jazdy.

Ponadto, Cuprum Arena czynnie angażowała się w społeczne życie regionu (darmowe badania mammograficzne oraz wątroby, profilaktyczne akcje z udziałem policji i straży miejskiej), a także promowała lokalne talenty (wystawa lubińskiej malarki, Barbary Marcinkowskiej, pokaz ekomody przy współpracy z Młodzieżowym Domem Kultury w Lubinie).

Były także imprezy autorskie, cykliczne: Targi Ślubne, Eko-Jarmark, warsztaty dla przyszłych i obecnych mam czy też Targi Pracy.

Nie zabrakło tematycznych wydarzeń związanych z różnymi świętami. Rok 2013 kończą grudniowe atrakcje odwołujące się do Bożego Narodzenia, na czele z "Choinkowem" i "Inwazją Mikołajów".

źródło: lubin.pl