Szczegóły aktualności

Nowe marki i odsłony w Cuprum Arena

W Cuprum Arena w Lubinie zostanie otwarta placówka ING Banku Śląskiego. Salon sygnowany logiem ING zajmie powierzchnię 160 mkw. i będzie pierwszym punktem bankowym w galerii. Pierwszych klientów zaprosi już w lipcu tego roku.

ING Bank Śląski świadczy usługi dla klientów indywidualnych oraz dla firm i instytucji. To 4. największy bank w Polsce pod względem wartości aktywów i 8. pod względem liczby placówek. Placówka zajmie lokal po poprzedniej lokalizacji kwiaciarni Polskich Kwiatów.

Lubińskie centrum handlowo-rozrywkowe posiada 130 najemców, wśród których znajdują się marki z kraju i świata, a także regionalni przedsiębiorcy, znający specyfikę lokalnego biznesu. Przykładem jest pochodząca z Lubina marka Polskie Kwiaty, która od 25 kwietnia dostępna jest dla klientów w nowej odsłonie i większej powierzchni - 56 mkw. Nie zmieniła się kondygnacja lokalizacji - w dalszym ciągu kwiaciarnia znajduje się na poziomie 0. Polskie Kwiaty to jedyna kwiaciarnia w gronie najemców Galerii Cuprum Arena, obecna od samego otwarcia obiektu w 2009 roku.

Ostatnio Cuprum Arena została wyróżniona Złotym Laurem Klienta 2014. Przyznanie nagrody zbiega się z okrągłym jubileuszem lubińskiego obiektu, który w tym roku świętuje 5. urodziny. - Wyróżnienie jest dla nas niezwykle ważne, nie osiadamy jednak na laurach i staramy się jeszcze lepiej dopasować do potrzeb i oczekiwań naszych klientów. Stąd też planujemy wprowadzenie nowych marek oraz powiększenie powierzchni już obecnych brandów. Oznacza to jeszcze większą ofertę produktową, jeszcze lepsze lokalizacje oraz jeszcze ciekawszy design - mówi Ewa Sieńko, menager ds. marketingu Galerii Cuprum Arena.

- Złoty Laur Klienta to nagroda o tyle istotna, że przyznawana jest przez tych, dla których z każdym dniem staramy się być jeszcze lepsi - przez naszych klientów. Wyróżnienie jest znakiem, że podążamy we właściwym kierunku. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, by nie zawieść pokładanego w nas zaufania. Zdajemy sobie bowiem sprawę, że to klienci są najlepszymi ambasadorami naszej marki - dodała Ewa Sieńko. Złoty Laur Klienta nie jest jedyną nagrodą, którą może pochwalić się lubiński obiekt.

W 2010 roku Cuprum Arena został wyróżniona w konkursie European Shopping Center Award, w którym w ostatnim etapie rywalizowało 19 obiektów z Europy.

Cuprum Arena, inwestycja warta 100 mln euro, jest pierwszą w Polsce galerią, zbudowaną na planie koła. Inwestorem obiektu jest Dariusz Miłek, twórca grupy CCC, lidera polskiego rynku obuwniczego.

źródło: retailnet.pl