Szczegóły aktualności

Sześć mieszkanek regionu wzięło już udział w akcji "Radzka radzi w Cuprum Arena"

Daje wędkę, a nie rybę. Nie tylko ubiera, ale przede wszystkim doradza i uczy. W styczniu galeria Cuprum Arena rozpoczęła współpracę z vlogerką Radzką, która przez pół roku będzie zmieniać wizerunek mieszkanek regionu. "Radzka radzi w Cuprum Arena" to największa tego typu akcja stylizacyjna w Polsce. Już do tej pory nowy image pod okiem Radzkiej zyskało sześć kobiet.

- Dowiedziałam się, że moimi sprzymierzeńcami są spodnie z rozszerzanymi nogawkami oraz jednokolorowe stylizacje. Na pewno będę wykorzystywać sugestie Radzkiej podczas kompletowania garderoby - mówi 28 - letnia Marta, uczestniczka pierwszej edycji akcji. Szansę na udział w akcji ma jeszcze 12 pań.

"Radzka radzi w Cuprum Arena" to półroczna inicjatywa, w ramach której każdego miesiąca trzy mieszkanki regionu przejdą wizerunkową przemianę. Dowiedzą się, jaki typ sylwetki mają oraz jak podkreślać atuty i maskować mankamenty swojej figury. W akcję włączeni są również najemcy lubińskiego centrum handlowo - rozrywkowego. To dzięki wykorzystaniu najnowszych kolekcji wiodących marek dostępnych w galerii, stylizacje tworzone są zgodnie z obowiązującymi trendami. - Do tej pory w akcję z vlogerką Radzką włączyło się sześć brandów odzieżowych: New Yorker, Tatuum, C&A, Mexx, Orsay oraz Mohito, a także marki obuwnicze: Badura i CCC. Zdradzę, że w kolejnych odcinkach będzie można zobaczyć stylizacje z udziałem kolekcji m.in. Pepe Jeans, Dan Hen, KappAhl i Tommy Hilfiger - mówi Ewa Sieńko, manager ds. marketingu galerii Cuprum Arena.

Radzka jest osobistą stylistką oraz vlogerką. Odcinki jej vloga, publikowane w Internecie, mają po kilkanaście tysięcy wyświetleń, profil na Facebooku liczy prawie 17 tysięcy fanów. Radzka, czyli Magda Kanoniak od stycznia pomaga kobietom w galerii Cuprum Arena. Nieważny jest wiek i rozmiar. Liczy się chęć do kompleksowych zmian. W pierwszym odcinku vlogerka stylizowała dwie panie o sylwetce "klepsydry" i jedną "gruszkę".  Za drugim razem pierwsza z pań miała chłopięcą figurę - "jabłko" w dużym rozmiarze. Dwie kolejne uczestniczki to sylwetkowe "gruszki"  - jedna w rozmiarze powiększonym, druga natomiast rzadko spotykana , bo o wzroście i kształtach modelki. Każda przemiana jest relacjonowana na videoblogu stylistki. Jak zapewnia Radzka, zainteresowanie akcją dowodzi, że jest zapotrzebowanie na tego typu poradniki. - Dostaliśmy 70 zgłoszeń i, szczerze mówiąc, chętnie nakręciłabym odcinek z każdą z tych kobiet. Galeria Cuprum Arena jest doskonałym miejscem do realizowania tego typu projektów. Kilkadziesiąt salonów, zarówno polskich jak i światowych marek, daje duże pole do stylizacyjnego popisu. Do każdego odcinka staramy się wybierać cztery różnorodne marki, z czego z trzech sklepów wybieramy ubrania, a z jednego buty. Uważam, że oglądalność odcinków, ilość pytań i komentarzy, plus ilość zgłoszeń do kolejnych filmów, potwierdzają to, że tego typu poradniki są bardzo potrzebne. Nie ma w polskim Internecie drugiej akcji stylizacyjnej na podobną skalę - mówi Radzka.

Uczestniczką pierwszego, styczniowego odcinka akcji z vlogerką była 28-letnia "klepsydra", Marta. - J estem fanką Radzkiej, którą traktuję jako jeden ze stylizacyjnych autorytetów i na bieżąco śledzę jej vloga. Gdy pojawiła się okazja, by wziąć udział w przemianach z jej udziałem, nie zastanawiałam się długo nad wysłaniem zgłoszenia - wyjaśnia Marta. - Spotkanie z vlogerką poszerzyło moje modowe horyzonty. Okazało się, że wbrew wcześniejszym obawom, śmiało mogę nosić sukienki z baskinką. Co więcej, dobrze się w nich czuję. Z racji niskiego wzrostu powinnam również  decydować się na zestawy ubraniowe w jednym kolorze. Na pewno wezmę pod uwagę sugestie Radzkiej, gdy będę wybierać się na zakupy - dodaje Marta.

Wszystkim paniom, które chciałyby pójść śladami Marty, dowiedzieć się jaki typ sylwetki posiadają oraz określić swoich stylizacyjnych wrogów i sprzymierzeńców, przypominamy, że wciąż mają na to szansę. Akcja "Radzka radzi w Cuprum Arena" potrwa aż do czerwca. Już teraz przyjmowane są zgłoszenia do trzeciego odcinka. Wystarczy wysłać zgłoszenie wraz ze zdjęciem, oraz wymiarami sylwetki na adres: radzka@goodnewsco.pl do 13 marca. Akcja jest skierowana zarówno do mieszkanek Lubina, jak i jego okolic. Warunek: ukończone 18 lat. Regulamin "Radzka Radzi w Cuprum Arena" dostępny jest na stronie lubińskiego centrum handlowo - rozrywkowego.

źródło: galeriehandlowe.pl

Zdjęcia załączone