Szczegóły eventu

Dzień dziecka

Już za nami

/// 11.00 – 19.00
Wspólne budowanie z LEGO (wielka figura NINJAGO).

/// 13.00 – 18.00
balonowe zoo,
bańki mydlane,
malowanie twarzy,
szczudlarze.

Gry i zabawy.

Motoryzacyjne miasteczko BMW.

Zbuduj swój kolorowy świat

Dotykać, budować, burzyć i znowu tworzyć. W najbliższy weekend Cuprum Arena oddaje władzę w ręce dzieci i to dosłownie. Z okazji Dnia Dziecka na wszystkich mniejszych i większych budowlanych czekać będzie kilka tysięcy klocków LEGO, kolorowych kultowych elementów. Jedną z największych atrakcji będzie BMW, które dzieci pomalują.. farbkami.

Od 1 czerwca przez dwa dni lubińska galeria zmieni się w plac zabaw. – Wiemy, jak sprawiać radość naszym najmłodszym gościom. Uśmiechy na ich twarzach, zachwyt, to największa nagroda za dobrze zorganizowaną imprezę. I takiego efektu wow spodziewamy się na najbliższym organizowanym przez nas evencie z okazji Dnia Dziecka – zaprasza Ewa Sieńko, menager ds. marketingu galerii Cuprum Arena.  A wśród atrakcji będzie się oczywiście można spodziewać konkursów i gier. Malowanie buzi, bańki mydlane, balonowe zoo i szczudlarze – tego w Dniu Dziecka oczywiście też nie zabraknie. Poza tym dwie największe atrakcje.

Mistrz budowy, jak prawdziwy mistrz ceremonii przez cały weekend uczyć będzie zainteresowanych odkrywania najgłębszych zakamarków kreatywności w trakcie budowania świata z klocków lego. Organizatorzy przygotowali kilka stanowisk i…. kilka tysięcy elementów do składania. Na najmłodszych czekać będzie basen Duplo. Zielony Ninja – ten bohater stanowić będzie jeden z głównych motywów najbliższej imprezy w Cuprum Arena.

W atrium powstanie miasteczko motoryzacyjne, po którym dzieci będą mogły jeździć specjalnymi samochodzikami i rowerkami. I na deser wisienka. Jaki kolor ma samochód marzeń? To nie jest pytanie retoryczne. W weekend, dzięki pomysłowości najmłodszych, poznamy na nie odpowiedź za sprawą obklejonego specjalną taśmą BMW serii 1. Samochód będzie malowany farbkami akwalerowymi. - Chcielibyśmy żeby dzieci miały okazje zaprezentowania, jak wygląda BMW ich marzeń – mówi Marika Horoszczak, manager ds. marketingu BMW DEX Premium w Lubinie.


 

Zdjęcia z eventu