Szczegóły aktualności

Cuprum Arena kończy rok z większymi obrotami i nowymi markami

Koniec roku to czas podsumowań oraz analiz. Galeria Cuprum Arena zamyka dwunastomiesięczny okres ze wzrostem obrotów oraz listą najemców powiększoną o marki premium: Mexx, Tommy Hilfiger i Gino Rossi.  Mijający rok 2013 to także szeroki wachlarz wydarzeń kulturalno – rozrywkowych, a jego finisz jest okazją do przyszłorocznych zapowiedzi.

Planujemy powiększenie już funkcjonujących salonów, m.in. marek Badura, Triumph i CCC. Będzie się działo jeszcze więcej, jeszcze częściej i na jeszcze większą skalę. Dołożymy wszelkich starań, by utrzymać pozycję lidera w sektorze handlowo – rozrywkowym Zagłębia Miedziowego – zapowiada Ewa Sieńko, menager ds. marketingu Galerii Cuprum Arena.

Rok 2013 to odwiedzalność na poziomie 6 000 000 oraz zwiększenie obrotów o 10 % w stosunku do roku ubiegłego. To także permanentny stuprocentowy poziom komercjalizacji, co oznacza, że 34 000m2 dostępnej powierzchni handlowej w Galerii Cuprum Arena jest wynajęte. W tym roku do grona dotychczasowych najemców dołączyły marki premium, ulokowane na poziomie 1.: Mexx z salonem o powierzchni 320 m2, Tommy Hilfiger – 110 m2 oraz Gino Rossi z metrażem 88 m2. Pojawiły się dodatkowo nowe brandy:  Ziaja (44m2 na poziomie 0.), otwarty niedawno dyskont odzieżowy Szachownica o powierzchni 305m2, Zabawki Modele o metrażu 70m2 na poziomie 0, Itaka (28m2) oraz Pepco, zajmujące lokalizację na poziomie 0.  To nie koniec zmian powierzchniowych. Operator telefoniczny Play, zmieniając lokal, powiększył metraż z 35m2 do 75m2. Nową odsłonę zyskał również Leopardi, dostępny dla klientów od końca listopada. W kolejce do powiększenia swojej powierzchni handlowej stoją już kolejne marki funkcjonujące w Galerii Cuprum Arena. W 2014 roku będą to obuwnicze brandy Badura i CCC oraz salon bielizny Triumph.

Mijające dwanaście miesięcy obfitowało także w eventy. Klienci Galerii Cuprum Arena mieli okazję do spotkań z gwiazdami, znanymi ze szklanych ekranów: ekipą serialu „Rodzinka.pl” oraz aktorami „Rancza”. Na żywo usłyszeć można było m.in. zespół Weekend, Zbigniewa Wodeckiego, Libera i Natalię Szroeder, a także grupy Ira i Jamal oraz Anię Wyszkoni. Lubińskie centrum zadbało dodatkowo o edukacyjno – rozrywkowe ekspozycje.  Klienci Cuprum Arena mogli zobaczyć debiutującą w Polsce „Wystawę magii i iluzji”, październikową „Poczuj czar PRL-u”, „Tajemnice Podwodnego Świata” czy też „Podróż w krainę dźwięku”. Na wszystkich fanów motoryzacji czekało natomiast Motoshow z udziałem utytułowanego kierowcy rajdowego, Tomasza Kuchara oraz Akademii Bezpiecznej Jazdy. Ponadto, Cuprum Arena czynnie angażowała się w społeczne życie regionu ( darmowe badania mammograficzne oraz wątroby, profilaktyczne akcje z udziałem policji i straży miejskiej), a także promowała lokalne talenty ( wystawa lubińskiej malarki, Barbary Marcinkowskiej, pokaz eko – mody przy współpracy z  Młodzieżowym Domem Kultury w Lubinie). Do szerokiego wachlarza eventów, organizowanych na wielu płaszczyznach i kierowanych do różnych grup docelowych, dołączyły  kolejne odsłony wypracowanych, sprawdzonych imprez autorskich, cyklicznych: Targi Ślubne, Eko -Jarmark,  Warsztaty dla przyszłych i obecnych mam czy też Targi Pracy. Wszystko z udziałem najlepszych w swoich branżach wystawców. Oczywiście nie zabrakło tematycznych wydarzeń związanych z takimi świętami jak Wielkanoc, Andrzejki, Halloween oraz Walentynki. Rok 2013 kończą grudniowe atrakcje odwołujące się do Bożego Narodzenia, na czele z „Choinkowem” i „Inwazją Mikołajów”.  – Frekwencyjnym sukcesem okazał się koncert zespołu Weekend, podczas którego naszą Galerię odwiedziło 37 tys. osób. Do grona spektakularnych eventów z pewnością można zaliczyć również wizytę ekipy serialu „Rodzinka.pl”. Na spotkanie z artystami przyszło ponad 27 tys. osób, a my otrzymaliśmy kilkadziesiąt e-maili z podziękowaniami za organizację wydarzenia – dodaje Ewa Sieńko.

Cuprum Arena, warta 100 mln euro inwestycja, jest pierwszą w Polsce galerią, zbudowaną na planie koła. Pierwszych klientów zaprosiła w 2009 roku. Posiada 130 punktów handlowych i usługowych. Inwestorem obiektu jest Dariusz Miłek, twórca grupy CCC, lidera polskiego rynku obuwniczego.