Imprezy przyciągają klientów
Ponad 6,5 miliona klientów odwiedziło lubińską Cuprum Arenę w ciągu czternastu miesięcy działalności. Frekwencję podbija publiczność organizowanych przez galerię imprez kulturalno-sportowych.
Statystycznie obiekt odwiedza dziennie około 15 tys. osób. Jak informuje marketing CA, wskaźnik ten jest prawie trzykrotnie wyższy od średniej krajowej.
W porównaniu do lipca minionego roku, w ubiegłym miesiącu centrum handlowe zanotowało 8-proc. wzrost klientów. Wpływ na taki wynik ma strategia marketingowa oparta na organizacji imprez i innych akcji promocyjnych.
Od maja ubiegłego roku, czyli od chwili otwarcia obiektu, podobnych przedsięwzięć odbyło się ponad 60. Do najważniejszych właściciele zaliczają m.in. targi samochodowe, Międzynarodowe Zawody we Wspinaczce Sportowej i koncerty gwiazd estrady.
źródło: lubin.pl