Szczegóły aktualności

Lubińska galeria odnosi sukces

Coraz więcej osób wybiera zakupy w Cuprum Arena. Tak przynajmniej wynika z ostatnich danych, którymi może pochwalić się galeria. Obiekt odnotowuje przy tym wzrost odwiedzalności prawie trzykrotnie wyższy od średniej, krajowej wskazówki. Oznacza to, że Cuprum Arena przoduje w Polsce jeśli chodzi o utrzymanie i pozyskiwanie nowych klientów przez centra handlowe.

Od początku istnienia galerii Cuprum Arena w Lubinie, czyli od 9 maja 2009 roku do końca lipca tego roku centrum odwiedziło już ponad 6,5 mln klientów. Uśredniając każdego dnia w największej galerii handlowej w Lubinie zakupy realizuje ok. 15 tys. osób. To niebywały sukces inwestorów. Dodać należy, że jeszcze większym osiągnięciem galerii jest zdobycie pozycji lidera jeśli chodzi o poziom odwiedzalności. W porównaniu do lipca ubiegłego roku w analogicznym okresie tego roku centrum Cuprum Arena odwiedziło o 8% więcej klientów. Dla porównania średnia krajowa jest zdecydowanie niższa. Powtarzając za FootFall National Index, który porównuje liczbę odwiedzających centra handlowe i sklepy detaliczne geograficznie rozprzestrzenione na terenie Polski – średnio w lipcu polskie galerie handlowe zostały odwiedzone o 3,4% więcej osób niż w roku ubiegłym. Cuprum Arena wychodzi więc na pozycję dominującą wyprzedzając średnią krajową prawie 3-krotnie.

Jaka jest tajemnica sukcesu? Oczywiście o preferencjach klientów decydują ceny i promocje. Ale to nie wszystko. Tym, co w wyraźny sposób wyróżnia galerię Cuprum Arena od wielu pozostałych obiektów tego typu w Polsce jest nastawienie na odwiedzających, wyrażone w strategii marketingowej opartej na imprezach. Galeria stała się centrum życia kulturalnego, oferując swoim klientom zakupy i dodatkowe atrakcje. – Od początku otwarcia Cuprum Arena aż do lipca tego roku zorganizowaliśmy ponad 60 eventów promocyjnych i akcji prosprzedażowych – wyjaśnia Michał Tur, manager ds. marketingu Cuprum Arena MGC Inwest. Wśród najważniejszych eventów wymienić należy m.in.

Targi Samochodowe, Międzynarodowe Zawody we Wspinaczce Sportowej, Pokazy Mody, koncerty na dachu, w tym m.in. Feel, Kasia Cerekwicka, Perfekt, Golec Orkiestra, Eva Farna, Wystawa bolidów F1, Targi wyposażenia wnętrz, Pomaganie przez Pisankowanie, casting Miss Polonia, czy hucznie obchodzone I urodziny.

źródło: legnica24.net