Szczegóły aktualności

Vistula i Wólczanka w CUPRUM ARENA

Oferta lubińskiej CUPRUM ARENA wzbogaciła się o dwie ekskluzywne polskie marki odzieżowe – Vistulę i Wólczankę. To poszerza portfolio marek skierowanych do mężczyzn ceniących dobry styl.

- Jest nam niezmiernie miło, że dwie tak znane i cenione marki zdecydowały się otworzyć salony w naszym centrum handlowym. To dowód, że Cuprum Arena jest wysoko ceniona, a obecni najemcy są bardzo zadowoleni z osiąganych w Galerii wyników sprzedażowych - mówi Karol Semik, Manager ds. Komercjalizacji lubińskiej galerii, która należy do spółki MGC INWEST.

Oba salony mieszczą się na poziomie 1. Cuprum Arena. Salon Vistuli ma ponad 135 m.kw. W swojej ofercie ma wysokiej klasy garnitury, ale także szeroką gamę marynarek - zarówno tych w klasycznych fasonach, jak i awangardowych, świetnie skrojone spodnie, luksusowe płaszcze i szeroką gamę wysokiej jakości dodatków. Najbardziej wymagający mężczyźni, którzy cenią indywidualizm, mogą skorzystać ze specjalnej oferty szycia na miarę, czyli programu Made to Measure.

Salon Wólczanki ma 28 m.kw. W swojej kolekcji oferuje męskie i damskie koszule, zarówno klasyczne wzory, jak i modele zaprojektowane w oparciu o najnowsze światowe trendy. Wólczankę wyróżnia najwyższa jakość tkanin i dodatków oraz perfekcja wykonania.

CUPRUM ARENA

Wielofunkcyjne centrum handlowo-rozrywkowe Cuprum Arena jest pierwszym obiektem handlowym o takiej wielkości nie tylko w Lubinie, ale w całym regionie Zagłębia Miedziowego. Na ponad 34 000 mkw. powierzchni handlowej znajduje się 130 sklepów i punktów usługowych. Unikalny kształt koła oraz wykończenie centrum wyróżniają obiekt również na międzynarodowym rynku centrów handlowych. Nowoczesna architektura w pełni wpisuje się w najnowsze światowe trendy, a materiały, których użyto do wykończenia Cuprum Arena, to najwyższej jakości granit, szkło, stal, drewno, a także płyty z aluminium w kolorze miedzi symbolizujące znaczenie tego surowca dla regionu i rozwoju nowoczesnego przemysłu.

źródło: elubin.pl